Tanjan oikea nimi ei tietenkään ole Tanja, ja hänen elämäkertansa yksityiskohdat on mahdollisuuksien mukaan tehty tunnistamattomiksi. Hän edustaa kokemuksiltaan tyypillistä 35-40-vuotiasta suomalaisnaista. Hän näyttää ikäiseltään, mutta on varsin kaunis edelleenkin. Hän ei ole kuitenkaan yrittänytkään hakeutua mallimaailmaan, vaan on elellyt omaa elämäänsä.

Minkä ikäisenä ja missä menetit neitsyytesi?

Tanja: Teknisesti menetin sen joskus 15-vuotiaana, mutta koen menettäneeni sen vasta ammattikorkean opiskelijajärjestön saunaillassa, joka muutui seksi-illaksi. Olimme kaikki kiihottuneita ja päädyimme naimaan toisiamme aika lailla katsomatta kenen kanssa. Tämä tapaus merkkasi säännöllisen seksielämäni alkua.

Mitä säännöllinen seksielämä käytännössä merkitsi?

Tanja: Sitä että elämässäni alkoi olla yhdyntöjä ja seksiä yleisemminkin. 

Se ei kuitenkaan tarkoittanut vakituista seurustelua?

Tanja: Ei siinä vaiheessa. Lähinnä viikon parin seksisuhteita.

Olivatko nämä seksisuhteet tyydyttäviä?

Tanja:  Kyllä minä koin ne nautinnollisina ja kiihottavina. Olin silloin hyvin ladattu tällä seksiasialla ja latausta piti sitten alinomaa purkaa.

Millaisia partnereita sinulla oli?

Tanja: Sekä ikätovereita että minua vanhempia poikamiehiä siinä vaiheessa. 

Mistä löysit heitä?

Tanja: Sekä oppilaitoksesta että netistä. Kapakoissa ja iskupaikoissa en koskaan ole viihtynyt.

Kokeilitko pelkästään heteroseksiä?

Tanja: Minulla oli jonkin verran ryhmäseksiä, johon liittyi myös naistenvälistä seksiä. Myös roolileikkejä harrastettiin ryhmäseksin yhteydessä.

Harrastatko vielä ryhmäseksiä?

Tanja: Kyllä. Avioliittoni kariuduttua olen pitänyt kolmea vakiokumppania, joiden kanssa kokoonnumme kesäisin maaseutuorgioihin. Asun nykyään maalla.

Ovatko kaikki kolme miehiä?

Tanja: Ovat.

Oletko samanaikaisesti yhdynnässä kaikkien kolmen kanssa, yksi emättimessä, toinen suussa ja kolmas peräsuolessa?

Tanja: En ole. Olen heidän kanssaan vuorotelleen. Tavallisesti nakuilemme yhdessä ja juttelemme, ja sitten joku heistä aloittaa nainnin kanssani samalla kun juttelen kahden muun kanssa. Joskus voin kyllä leikkiä toisten siittimillä käsillä'ni samalla kun yksi siitin on sisölläni. Se on rentoa yhdessäoloa, ei akrobatiaa.

Liittyikö ryhmäseksiharrastuksesi avioliittosi kariutumiseen?

Tanja: Epäsuorasti kyllä. Mieheni halusi minua seksuaalisesti erittäin paljon ja hyväksyi aluksi sen, että minulla oli ryhmäkokemusta, mutta viime kädessä hän oli liian lujasti kiinni yksiavioisuusolettamassa ja koki nolosteltavana sen, että olin "käytetty nainen". Mieheni ei kuitenkaan koskaan ollut väkivaltainen, ja se kiihkeä seksi, joita meillä oli hyvänä aikanamme, on yhä mielessäni. Haluaisin yhä naida hänen kanssaan.

Etkö kaipaa rakastavaa parisuhdetta?

Tanja: Seksipartnerini ovat erittäin hyviä ystäviä ja seksissämme on paljon rakkautta. Sellainen repivä mustasukkaisuus, joka hajotti avioliittoni, on selvästi huonompi vaihtoehto kuin se mitä minulla on nyt.

Oletko osallistunut alistavaan tai kivuliaaseen seksiin?

Tanja: En ole. Sadomaso ei kiihota minua. Seksin pitää olla tuhmaa, mutta hellää ja nautinnollista.

Oliko sinulla nuorena tai vanhempanakaan sellaisia seksikokemuksia, joita pidät nyt perversseinä tai joita voitaisiin paheksua?

Tanja: Osallistuin ryhmäseksiin, jossa oli mukana isoveljeni. Olimme myös yhdynnässä osana näitä orgioita. Sitä ennen tai sen jälkeen emme veljen kanssa ole kokeneet tarvetta olla yhdynnässä, mutta siinä tilanteessa se tuntui oikealta. Tämä tapaus tuntuu nolosteltavalta.

Oletko harjoittanut prostituutiota, ammattimaisesti, tilapäisesti tai osana seksileikkiä?

Tanja: Olen ollut roolileikissä, jossa tytöt leikkivät olevansa huoria bordellissa. Tätä on tapahtunut useammin kuin kerran. Mutta mitään oikeaa ammattimaista prostituutiota en ole harjoittanut, vaikka ajatus hieman kiehtoo ja kiihottaa.

Oletko ollut yhdynnässä julkisesti?

Tanja: Nautin alastomana liikkumisesta luonnossa, ja olen myös ollut yhdynnässä ulkona luonnossa. Eräillä kerroilla tähän liittyi paljastumisen riski.

Oletko käyttänyt laittomia huumeita seksin apuna?

Tanja: Olen käyttänyt kannabista tapana päästä rentoutuneeseen ja halukkaaseen tilaan, mutta vain pari kertaa. Kun homman osaa, tällaisia apuvälineitä ei tarvitse. Viina ei ole koskaan maistunut ja nykyään olen täysin raitis.

Huolehditko ehkäisystä ja suojauksesta seksiä harrastaessasi?

Tanja: En aina, koska minulle on nautinnollista tuntea miehen sperma sisälläni ja ihollani.

Oletko ollut seksimatkalla ulkomailla?

Tanja: En ole. Minulla ei ole ollut ulkomaisia seksipartnereita. 

Onko sinulla lapsia?

Tanja: Minulla on tytär joka on tulossa murrosikään.

Kuinka avoin olet tyttärellesi näistä seksiasioista?

Tanja: Aika avoin. Ennen kaikkea haluan, että hän olisi itse oman seksielämänsä pomo ja tekisi vain sitä mitä haluaa. Hänen on syytä tietää, että kaikki eivät ole haluiltaan samanlaisia ja että seksihaluistaan on syytä olla rehellinen ja puhua reilusti mahdollisten partnerien kanssa.

Kun itse sait seksikasvatusta, mikä oli sen suurin puute?

Tanja: Se, että minulle ei kerrottu ryhmäseksistä yhtenä mahdollisena tapana harjoittaa seksiä. Nautin ryhmäseksistä erittäin paljon, mutta olisi hyvä, jos olisin tiennyt etukäteen, miten "normaalia" ja monien harjoittamaa se on.